Пошуковий запит: (<.>A=Капран С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Капран С. Самоосвітня діяльність – ефективний чинник професійної підготовки майбутніх організаторів діловодства у ВНЗ I–II рівнів акредитації [Електронний ресурс] / С. Капран // Вимірювальна техніка та метрологія . - 2013. - Вип. 74. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/metrolog_2013_74_31
|
2. |
Капран С. Самостійна навчальна робота студентів – особлива система умов навчання, яку створює викладач [Електронний ресурс] / С. Капран // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(1). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(1)__7
|
3. |
Капран С. Б. Реалізація організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх організаторів діловодства до самоосвітньої діяльності у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / С. Б. Капран // Молодий вчений. - 2014. - № 2(05). - С. 112-115 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_2(05)__27
|
4. |
Капран С. Організаційно-методичні умови самостійної роботи студентів кафедри управління документно-інформаційними комунікаціями Академії муніципального управління [Електронний ресурс] / С. Капран // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__19 Проаналізовано проблему організації самостійної роботи майбутніх бакалаврів з документознавства та інформаційної діяльності у психолого-педагогічній і науково-методичній літературі та охарактеризовано основні організаційно-методичні умови самостійної роботи.Проанализирована проблема организации самостоятельной работы будущих бакалавров документоведения и информационной деятельности в психолого-педагогической и научно-методической литературе и охарактеризованы основные организационно-методические условия самостоятельной работы.In the article the problem of organization of independent work of future bachelors is analysed from doсument expert and informative activity in to psychology-pedagogical and to scientifically methodical to literature and the basic are described organizationally methodical terms of independent work.
|
5. |
Капран С. Особливості професійної підготовки майбутніх організаторів діловодства (державні установи) у вищих навчальних закладах І – ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / С. Капран // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_9 Розкрито особливості професійної підготовки майбутніх організаторів діловодства (державні установи) у ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації з застосуванням різних видів самостійної роботи.
|
6. |
Капран С. Б. Характеристика методів управління професійно-технічним (професійним) навчальним закладом [Електронний ресурс] / С. Б. Капран // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2013. - Вип. 5. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2013_5_5
|
7. |
Капран С. Б. Підготовка майбутніх організаторів діловодства до самоосвітньої діяльності при вивченні української мови – пріоритетна складова їхньої професійної підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / С. Б. Капран // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 19. - С. 211-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_19_32 Вперше обгрунтовано компоненти готовності майбутніх організаторів діловодства до самоосвітньої діяльності (професійно-особистісний, технологічний, діяльнісний); організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх організаторів діловодства до самоосвітньої діяльності у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації (розроблення змісту самоосвітньої діяльності майбутніх організаторів діловодства з урахуванням розвитку їх професійно-особистісних якостей). Упроваджено в процес професійної підготовки майбутніх організаторів діловодства різноманітні форми та методи підготовки та види самоосвітньої діяльності; організовано суб'єкт-суб'єктну взаємодію на рівні викладач - студент. Створено систему контролю за організацією та здійсненням самоосвітньої діяльності). Уточнено теоретичну сутність поняття "самоосвітня діяльність". Удосконалено зміст, форми та методи підготовки та види самоосвітньої діяльності майбутніх організаторів діловодства. Подальшого розвитку набули положення щодо модернізації навчально-методичної роботи у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації.
|
8. |
Капран С. Б. Науковий аналіз проблеми самоосвітньої діяльності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. Б. Капран // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2015. - № 2(2). - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2015_2(2)__5
|
9. |
Капран С. Категорійний аналіз поняття "самоосвітня діяльність” [Електронний ресурс] / С. Капран // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_10
|
10. |
Капран С. Біблія у творчості І. Франка [Електронний ресурс] / С. Капран // Українське релігієзнавство. - 2006. - № 39. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2006_39_9
|
11. |
Капран С. І.Франко про походження релігійної віри [Електронний ресурс] / С. Капран // Українське релігієзнавство. - 2006. - № 38. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2006_38_6
|
12. |
Капран С. Пошук продуктивного вирішення проблеми самоосвітньої діяльності майбутніх організаторів діловодства [Електронний ресурс] / С. Капран // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_26
|